Menu

Üzleti feltételek

Álltalános üzleti feltételek

(tovább csak „ÁÜF")

Internetes üzlet www.divatosruhazat.hu

Eredeti rendelkezések

Ezek az ÁÜF magábafoglalják az összes jogokat, megadott feltételeket és kötelezetségeket a szerződő felek között beleszámítva minden feltételeket az adásvételi szerződés megeggyezési eljárását és a megeggyezést távlatilag az árus és a vevő között,aminek a tárgya az árú adás-vevése a ÁÜF-ben összefoglalt feltételek,és úgyszintén a következő jogok és kötelezettségek a szerződő felek között,a megeggyezett vásárlási szerződésből keletkezve.Ezek az ÁÜF teljes mértékben összhangban vannak a fogyasztóvédelmi joggal 102/2014 Z.z. a fogyasztók védelméről szóló törvény az áruk értékesítésében vagy a szolgáltatások nyújtásában a megkötött szerződés alapján távilag,vagy a megkötött szerződés az üzemeltetési helységeken kívül,érvényes és hatékony megfogalmazás,törvényjoggal 250/2007 Z.z.a fogyasztó védelmére érvényes és hatékony megfogalmazás és a többi általános kötelező előírt jogszabály (Szlovákia).

1.cikk:Fogalmak meghatározása

Eladó-személy,aki a web oldalak közbenjárásával www.divatosruhazat.hu eladásra kínálja az elérhető árut vételáron a megadott feltételek az ÁÜF-ben

Modneveci s.r.o.

065 33 Veľký Lipník 226

IČO: 47 826 452

DIČ: 2024106106

Email: info@divatosruhazat.hu

Vásárló-az a személy aki vásárolni szeretne az internetes webáruházunkban a www.divatosruhazat.hu weboldalon.

Áru-azok a termékek, melyeket a vásárló megrendelhet mint árut az internetes boltban, illetve  www.divatosruhazat.hu weboldalon

Internetes bolt-bolt,amiben a vásárló távolról megrendelheti az árut a www.divatosruhazat.hu weboldal által.

Megrendelés-folyamat amelyben a megrendelő-vásárló kiválassza az árut,amit komolyan érdekében áll megvenni

Szállítási mód- amelyen belül a vásárlót felvilágosítják a fizetési és a többi feltételekkel amelyeket az internetes webáruház képvisel

Az elkötelezett megrendelés megadása- a vásárló által kötött vételszerződés az eladóval, melynek  a tárgya az áru az ,az internetes bolt közvetítésével,vagy email elküldésével az eladónak oldható meg.

Vételár-a vásárló elkötelezi magát megfizetni a termék vételárát a megrendelésben feltüntetett áruért, a 4-es cikkben az ÁÜF-ben megadott módon

Szerződés-jogi dolog,megeggyezés a vásárló és az eladó között, elkötelezett megrendelés leadása az internetes webáruházban.

Kézbesítés-az eladó kötelezi magát bebiztosítani az áru kézbesítését a megrendelésnél vásárló által megadott címre  a a 3-as cikkben az ÁÜF-ben megadott feltételek alapján.

Személyes adatok-az eladó feldolgozza a vásárló által nyújtott valódi személyi adatokat,pl.titul,vezetéknév,keresztnév,a pontos lakhelycím,és a cím amire az áru kézbesítendő,telefonszám,email cím,születési dátum a a 12-es cikkben az ÁÜF-ben megadott feltételek alapján.

Kár-az eladó vagyonának bármilyen értékvesztése,ami az által keletkezett,hogy hamis személyi adatok lettek megadva a vásárló által vagy az ÁÜF-ben megadott szabályok megszegése.

Elállás a szerződéstől-okkal, illetve ok nélküli szerződés megszüntetése az eladó és a vásárló között, a 7-es cikkben megadott feltételek alapján

2.cikk :Az áru megvásárlása, rendelés leadása

2.1.A vásárló köteles leadni az áru megrendelését az internetes boltban, illetve email-en keresztül.

2.2.Amennyiben a vásárló igényt tart a termékre, rendelsést köteles leadni  az internetes webáruházban.A megrendelés kitöltése előtt a vevő köteles a kosárba helyezni az árut,amelyet meg szeretne vásárolni. A vásárló köteles alaposan megismerkedni a  kosár tartalmával az internetes webáruházban,még az elkötelezett megrendelés leadása előtt. A vásárló egyben köteles kitölteni a megrendelést valódi adatokkal,mert ellenkező esetben a vásárlóra hárul a felelősség az ÁÜF megadott feltételek által.

2.3.Amennyiben a vásárló email által szeretné megrendelését leadni,a következő adatokat köteles feltüntetni: megvásárolni kívánt termék megnevezése, import kódja, valós személyes adatok feltüntetése a vezetéknév,keresztnév,születési dátum,állandó lakhely,vagy a cím ahová szeretné a megrendelt árut megkapni és a telefonszám.A vásárló köteles alaposan megismerkedni az információval ami az árut illeti,ami iránt érdeklődik az internetes boltban,és ezt még az előtt mielőtt elhatározza magát elküldeni email-ben az elkötelezett megrendelést.A vásárló egyben köteles elküldeni az emailt az elkötelezett megrendeléssel,valódi adatokkal,mert ellenkező esetben a felelősség a vásárlóé az ÁÜF szerint.

3.cikk:Az áru kézbesítése

3.1.A vásárló jogosult meghatározni melyik módszerrel szeretné az áru kézbesítését-leírva lejjebb,és a kézbesítés kiválasztott módszerét,köteles megfizetni a szállítási díjat ami bele van foglalva a vételárba.

3.2.A szállítás ára és mint a fizetés ára mindig aktuális az elérhető linken: https://www.divatosruhazat.hu/faq/szállítás-árak.

3.3.A.szállítás GLS kézbesítővel Szlovákia területén a megrendelés kiszállításától számított  1 munkanap 

3.4.Személyes árufelvétel szállítási díj nélkül van,miközben ez lehetséges 8:00 órától 16:00 óráig,a közös, telefonon keresztül történő megeggyezés szerint,de csak az áru megfizetése után.A fizetés átutalással vagy letéttel a számlánkra lehetséges.

3.5.Abban az esetben ha a vásárló megrendeli az árut,és kap az eladótól pósta vagy csomagolási kedvezményt tudomásul veszi,hogy ha az árut viszzaküldi,akkor köteles vele eggyütt visszaküldeni az ajándék kedvezményt ,beleértve a szállítást is. Abban az esetben ha a vevő visszaküldi az összes árut,ebben az esetben köteles visszadni az egész összeget a póstáért és a csomagolásért.Ezt a részt az eladó lefoghatja az eggyezményből az összeg visszafizetésekor a visszaküldött áruért.

3.6.Abban az esetben ha valakit érdekelné az áru külföldre való szállítása,kérem ezen a számon érdeklődjenek:+36 70 659 2717 vagy emailen az info@divatosruhazat.hu.

3.7.Az eladó köteles az áruval eggyütt elküldeni a számlát(dokument),ami egyben jótállásra is szolgál.

3.8.A vásárló köteles rögtön az áru átvétele után ellenőrizni a küldemény tartalmát.Abban az esetben hogyha véletlenül meghibásodott árut kapna a vásárló vagy a meghibásodás a szállítás folyamán történne,a vásárló köteles ezt a hibát bejelenteni az eladónak legkésőbb 3órával az áru átvétele után.Ellenkező esetben a leírt meghibásodás a vásárló hibájának lesz számítva.

3.9.Az eladó figyelmezteti a vásárlót,hogy bármilyen visszaszállítás az eladónak utánvételre,nem lesz elismerve,és nem lesz elfogadva,amiben a vásárló elkötelezi magát az árut nem utánvételre küldeni az eladónak,és a vásárló a tudomására veszi,hogy a keletkezett kár ami ennek a tiltásnak a megszegése által keletkezett,a vásárló kárára lesz beszámolva.

4.cikk:Vételár

4.1.A vásárló beleeggyezik az áru vételárába melyet  az internetes bolt kínál,illetve  az elkötelezett megrendelésben megadott  szállítás árába a vásárló választása szerint.

4.2.A vételár az internetes boltban végleges.

4.3.A vásárló köteles megfizetni a vételárat az áruért előre a számlára,vagy utánvételre.

5.cikk:A megrendelés lerendezése

5.1.Majdhogynem minden gyártmány amit az internetes bolt kínál,az eladó raktárában vannak,ezért a megrendeléssel az elárusítónál fölöslegesen nem vesztegetik az időt. Az áru amit a raktárból rendelnek 12:00 óráig,még aznap kiszállításra kerül.

5.2.Amíg a megrendelt áru a raktárban van az eladó elküldi az árut,ha a megrendelés 11:00óráig aznap el van küldve. Abban az esetben ha hétvége van,az árut az eladó az első munkanapkor küldi.

5.3.Ha szükséges az árut a gyártótól rendelni, a megrendelést az eladó 7-8 munkanap alatt intézi.Abban az esetben ha elhúzódna ez az idő vagy más változás történne a megrendelésben,a vásárló tájékoztatja az eladót emailen vagy telefonon.

5.4.A megrendelés állapotáról az eladó tájékoztatja a vásárlót emailben. Amíg a vásárlónak emailen elküldik ezt a szöveget:"Az ön megrendelésének az állapota: Elküldve ,a megrendelés 1-3 nap alatt várható-attól függően melyik módszerrel válassza a szállítást.Amíg a küldemény ebben az időben nem ér oda,tájékozódjanak a maguk póstáján(megtörténik,hogy az értesítési jegy"elveszik"),ha a futár viszi,értesítsék a futárszolgálat fióktelepét UPS.Készítse elő a szállítás nyomon követő számát.

5.5.Megtörténhet hogy az értesítő email a megrendelés megerősítésére,vagy a megrendelés állapotáról nem jön meg időben,azon oknál fogva, hogy a spamba került .Ilyen esetben ajánljuk ellenőrizni az állapotot telefonon:+36 70 659 2717 vagy emailon ezen a címen info@divatosruhazat.hu

5.6.Az esetben,ha a vásárló megrendeli az árut vagy a gyártmányt,aely egyedi szabásra készült,a vásárlónak jogtalan a szerződéstől való visszalépése 7 cikk az ÁÜF-ben alapján

5.7.Az áru-gyártmány,ami egyenesen méretre készül,az áru-gyártmány az 5.8,5 cikkben az ÁÜF-ben, az áru vagy gyártmány megjelölve az internetes boltban úgy mint áru-gyártmány méretre gyártva vagy az áru-gyártmány amiről az eladó értesítette a vásárlót emailen rögtön a megrendelés után.

5.8.Az áru-gyártmány,ami méretre készül:fa keresztek, férfi cipők megrendelésre, női csizmák,eggyes papucsok például ezek a nagyságok:47,48,49,férfi papucsok a 47-es nagyságtól, és egyéb választék megrendelésre gyártva.

6.cikk:Törlés-a megrendelés törlése

6.1.A vásárló jogosult törölni a megrendelést a szállítás kifizetése nélkül a megrendelés leadásától számított 5órán belül..

6.2.A vásárló jogosult törölni a megrendelést a megrendelés leadásától számított 5 órán belül, amennyiben ezt nem teszi meg köteles megfizetni az eladónak a törlést,ami a megrendelés törlése 10eur-ig,ami valódi költségeket jelent, a megrendelés törlése(péld.költségek a számla kiállításával kapcsolatban,jóváírás,az áru csomagolása,pósta költség).

6.3.A vásárló jogosult megszüntetni a megrendelést rögtön az átvétel után,de legkésőbb 2hétig attól a naptól kezdve miután átvette a megrendelést, az okból ami a 6.4. pont ebben a cikkben.

6.4.Ok nélküli megrendelés törlése a 3 cikk 6.3.pontban a vásárló áru visszaküldése ok nélkül,abban az esetben ,ha a vásárló rossz nagyságot rendelt,vagy a vásárlónak nem tetszik a megrendelt áru,vagy a vásárlót nem érdekli tovább az áru.

6.5.Abban az esetben,ha a vásárló úgy dönt hogy töröl-megszünteti a megrendelést a 6 cikk,6.3 és 6.4.pontokban a vásárló nincs feljogosítva választani más lehetőséget a szerződés visszavonására,ellépni a szerződéstől.

6.6.Az eladó jogosult beszámolni a kárt amely az eladónak keletkezett a vásárló viselkedése miatt,a vásárló nem fizetése miatt.

6.7.Ha a vásárlónak érdekében áll visszaaadni az árut,ez okokból leírva a 6.cikkben a6.4.,ilyen lépés a vásárlótól a szerződés visszavonásának-törlésének lesz értelmezve a 6.cikk 6.3. és a 6.4.pontok szerint.

6.8. Abban az esetben, ha a vevő lépéseket tesz a rendelés visszavonására. a megrendelés visszavonása érdekében a továbbiakban nem módosíthatja ezt a jogi cselekményt a 8. cikk értelmében.

6.9. Az áru visszaküldésekor a vevő az alábbi űrlapon töltheti ki az elektronikus űrlapot: https://www.divatosruhazat.hu/info/aru-visszakuldese-szerzodes-felbontasa.html, amely elektronikus úton megerősíti - küldje el az „Áru visszaküldése és kísérőlevél létrehozása" gombra kattintva. Ha  a Vevő nem nyújt be megfelelően kitöltött elektronikus űrlapot, elismeri, hogy nem kap visszatérítést a megrendelésért, amíg ezt az elektronikus űrlapot helyesen ki nem tölti, és elküldi azt elektronikus rendszerünkbe.

7.cikk:Tanácsadás a szerződés visszavonásától és visszavonás a szerződéstől.

7.1.Az eladó jogosult bármikor ellépni a szerződéstől az ok megadása nélkül illetve azon oknál fogva, hogy nem tudja kézbesíteni az árut egy harmadik személy miatt.

7.2.A vásárló jogosult ellépni a szerződéstől 14napon belül,attól a naptól kezdve mikor megkapta az árut.Ugyanabban a határidőben a vásárló köteles visszaküldeni az árut,ami a visszavont szerződés tárgya.

7.3.A határidő a szerződés ellépésétől megmarad ,ha a vásárló elküldi a közlést a jogszabájok alkalmazására szerződés ellépésétől-visszavonásától és visszaküldi az árut még az előtt,mielőtt vissza-vonja a szerződést.

7.4.A szerződés visszavonásának nem tekinthető az a helyzet, amikor a vásárló nem vette át a vásárlás tárgyát ,és a helyzet amikor a vásárló kérvényezi a visszavonást,a szerződés törlése.

7.5.Jogosulást a szerződés visszavonására a vevő köteles alkalmazni írásos formában az eladónál a társaság címére az 1 cikkben az ÁÜF-ben.

7.6.Abban az esetben ha a vásárlót érdekli a jogszabájok alkalmazása a szerződés visszavonásáraaz telefonon megteheti, amellett az eladó elkötelezi magát,hogy az ilyen visszalépést a szerződéstől érvényesnek vesz.Egyben telefonon történő visszavonás a szerződéstől,a vásárló köteles bejelenteni a visszavonást a szerződéstől emailen keresztül is,info@divatosruhazat.hu. a rendeléstől leadott 5 órán belül.

7.7.A szerződés visszavonása után megfizetjük az összes fizetést,amit fizetett a szerződés kötésével kapcsolatban.A kifizetések utalásra kerülnek felesleges késedelem nélkül legkésőbb 14 napon belül attól a naptól,amikor nekünk kézbesítve lesz az Ön közlése ettől a szerződés visszavo-násától az áruval eggyütt.A megvett áru visszafizetése csak az után lesz megfizetve,miután visszakaptuk a visszaküldött árut a mi címünkre.A költséget a visszaküldött áruért a vásárló fedezi.

7.8.A vásárló felelős bármilyen az áru értékét vesztett áruért, a nem megfelelő bánásmód alkalmazásával, mint amely szükséges az áru jellegének,tulajdonságának,és a funkcionalitásának a meghatározása.

7.9.A vásárló nem jogosult ellépni a szerződéstől abban az esetben,hogyha a szerződés tárgya vesztett az értékéből az által hogy másképp bántak az áruval,mint amilyen szükséges az áru jellegének,tulajdonságának,és a funkcionalitásának a meghatározása(pl.hordott,megrongált,használt)

7.10.Az esetben ha a vásárló visszavonja a szerződést még az áru átvétele előtt, az eladó nem ad egy részt viszza az összegből,ami megfelel annak a  kárnak, amely a vásárlónak az áru visszaküldésével keletkezett. Egyben az eladó figyelmezteti a vásárlót hogy nem köteles a szerződés visszavonásánál a vásárlónak megfizetni a díjat az áru visszaadásánál és visszaküldésénél.

7.11.Az eladó jogosult beszámítani a károsodást,ami az eladónak keletkezett a vásárló által a vásárló befizetésével.

7.12.Az eladó az ÁÜF keretében formát biztosít a szerződés visszavonására.

8.cikk:Visszavonás a szerződésből,aminek a tárgya a fürdőruhák vagy az alsónemü eladása

8.1 A törvény értelmében. 102/2014 Z.z. 7 bek. A fogyasztó védelméről szóló 6e. Cikknek megfelelően, az áruk vagy szolgáltatások eladása esetén az eladó távolról vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján történő vásárlásakor a vevő nem vonhat le olyan védőcsomagolásban lévő áruk adásvételi szerződéséről, amely nem megfelelő az egészségre vagy higiéniai okokból, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után megsérült.

8.2. Eladó a fenti ellenére 8.1. A törvény említett rendelkezése lehetővé teszi a Vevőnek, hogy az árut az ÁSZF 6. cikkében foglaltaknak megfelelően az áruk kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldje, amikor az eladó az összeg teljes részét nem téríti vissza a Vevőnek. Ha a vevő nem fogadja el az áruk ezen visszatérítését a 102/2014 Coll. 7. § (6e) bekezdésének megfelelően, és az árut a címünkre küldi, akkor ebben az esetben nem jogosult az árut visszaadni, és az árut a saját költségén visszaküldik.

8.3 A 8.2. Pont rendelkezései csak a női fürdőruhákra és melltartókra vonatkoznak. Ez nem vonatkozik a bugyikra, nadrágokra, boxer alsókra és erotikus fehérneműkre.

8.4. Az eladó fenntartja a jogot, hogy alapos mérlegelés után ne fogadja el a visszaküldött árut. Ha az eladó nem fogadja el a visszaküldött árut, az árut kézbesítéskor visszatérítik a vevőnek  az ő költségére.

8.5. A visszatért áruk esetleges levonható összege a 102/2014 Coll jellegének megfelelően

Csomagolási szolgáltatások és higiéniai ellenőrzés 650 HUF / db

Hiányzó csomag (doboz) 850 HUF

Hiányzó fogas 650 HUF

Az eladó fenntartja a jogot arra, hogy ezt az árlistát a vevő értesítése nélkül megváltoztassa, amellyel a vevő megállapodott.

9.cikk:Károsodott áru

9.1.A vásárló köteles az eladónak bejelenteni a károsodott árut emailon vagy telefonon legkésőbb 5 órán belül,az áru megérkezése vagy átvétele után.

9.2.abban az esetben ha a vásárló nem teljesíti a kötelezettséget a 9 cikk 9.1.szerint,érvényben lép az a feltétel hogy az áru hibásan érkezett a vásárlóhoz. Ebben az esetben az eladó nem felel a kézbesített áruért.Olyan szerződéstől,aminek a tárgya az az áru,ami meghibásodott,nem lehetséges hogy a vásárló ellépjen,vagy kérelmezze a szerződés felbontását ezekben az ÁÜF-ben.

9.3.Abban az esetben,ha a vásárló visszaküldi a hibás árut olyan módon,hogy fellbontja a szerződést vagy ellép a szerződéstől,ezt az eladó nem köteles elismerni úgy, mint az érvényes szerződés felbontását vagy a szerződés visszavonását.

9.4.Abban az esetben a 9 cikk,9.3.szerint az eladó jogosult beszámolni a fizetés által keletkezett kárt amit a vásárló kifizetett.

9.5.A vásárló tudomásul veszi és beleegyezik,hogy az eladó elküldi a vevőnek a visszaküldött hibás árut csak a pénzügyi termékek hozzáadása után a visszaküldött áruért,a vásárlóval visszalküldött hibás árut az eladó számlájára.

10.cik: Panasztételi eljárás

10.1.Az eladó felelős az áru hibáiért a most érvényes,hatékony,általános kötelező jogszabályok SR.

(Szlovák)szerint.

10.2.Ha az árunál nincs feltüntetve másképp,akkor a szavatosság az árura 2év. A szavatossági idő attól a naptól számolható amikor az árut kézbesítik a vevőnek.A szavatosság az árura nem érvényes akkor,ha a meghibásodás az áru nem megfelelő kezelése ,nem megfelelő használata stb miatt keletkezett.

10.3.A vásárló jogosult az eladóval előre kapcsolatba lépni a panasztétel eljárására végett.

10.4.Abban az esetben,ha a vásárló panaszolni szeretné az árut,a vásárló köteles felmutatni,hogy az áru az eladónál volt véve.A vásárló köteles az eladóval való megeggyezés után elküldeni az árut,aminek a tárgya a panasztétel az eladó címére,és azt úgy mint csomagot ajánlott szálításra,az adószám másolásával eggyütt,ami el volt küldve a vásárlónak az áruval a vásárlásnál.

10.5.Az eladó köteles elrendezni az áru panasztételét legkésőbb 30napon belül attól a naptól kezdve miután átvette a panaszolt árut,és egyben ugyanabban az időben köteles tájékoztatni a vásárót hogy milyen módon intézi a panasztételt,és a dokumentációt a panasztétel elintézéséről.

10.6.A panasztétel kézbesítése után az eladó jogosult kapcsolatba lépni a vásárlóval az email által,vagy telefonon,a panasztétel intézésére.A vásárló köteles eggyüttműkodni az eladóval a panasztétel elrendezésére.

10.7.Az eladó jogosult elintézni a panasztételt egy a következő módon:

- az áru hibáinak javítása,

-az áru kicserélése,

-az áru kicserélése másik árura,amit kiválaszt a vevő(a panaszolt áru értékéig)

-a pénz visszaadása.

10.8. Ha olyan meghibásodásról van szó,amit el lehet távolítani, a vásárló jogosult ingyen,időben és rendesen a hiba eltávolítására.Az eladó a hiba eltávolítása helyett kicserélheti a hibás árut hibátlanra. Ebben az esetben az eladóé a felelősség az áru hibáiért az általános jogszabályok rendelkezései szerint.

10.9.A vásárló jogosult a szükséges költségek fedezésére,amik a panasztétellel kapcsolatban keletkeztek.Kattincson ide a kérelem űrlap letöltéséhez

11.cikk:Kártérítés

11.1.Az eladó jogosult a vásárlótól a keletkezett kár megtérítését kérni,és ezt a vásárló köteles megtéríteni az eladónak abban az esetben,hogyha az eladónak keletkezik a kár,főleg azért hogyha a vásárló nem helyesen adja meg az adatait a megrendelés kitöltésekor,és evvel egy harmadik személynek küldik el a megrendelést,vagy más címre,ha a vásárló nem veszi ki időben a küldeményt a Szlovák póstából vagy a futártól,és úgyszintén ha a vásárlót érdekelni fogja a visszaváltás-a megrendelés megszüntetése 5óra leteltével a megadott megrendeléstől vagy ha az eladónak kár keletkezik a vásárlótól nem áttvett áru miatt.

11.2.A vásárló köteles megfizetni az eladónak a felmutatható kárt abban a magasságban,amilyenben az eladónak keletkezett a kár,beleszámítva a csomagolási költséget,póstaköltséget,póstaköltség ami az áru visszaküldésével keletkezett,jogi fellépés segítségét,az adósságvisszafizetés díját.

11.3.Az eladó jogosult visszakövetelni a kár megtérítését a vevőtől a következő képpen.

11.4.Az eladó először felkéri a vevőt,hogy fizesse meg a keletkezett kárt,vagy a tartozó összeget,ami mellett jogosult az ilyen felszólítást megfizettetni, a felszólítási díj 3Eur.

11.5.Abban az esetben,ha a vásárló nem fizeti meg az adósságvisszafizetési díj kárát az eladónak az eladó jogosult átadni a követelést egy harmadik személynek,vagy felhatalmazhat egy harmadik személyt aki visszaköveteli az összeget,akinek jogában áll követelni a javadalmazási díjat 3Eur-ig.

11.6.Ha a vásárló nem fizeti meg a kártérítést vagy a tartozó összeget,beleértve az adósságvisszafizetési díjat a felszólítás után sem,akkor a 11.cikk 11.5. és a11.6.pontok szerint az eladó jogosult felhatalmazni az ügyvédi irodát jogi képviseletre a követelések végrehajtására. A jogi képviselés által az eladónak új valódi költség keletkezik a a kifizetett költségek alapján az ügyvédi képviselésért,és az ilyen költségtérítést az eladó a vásárlótól fogja követelni a pert megelőző fellebezésben az ügyvédi irodán keresztül.

12.cikk:A vásárló fontos kijelentései

12.1.A vásárló tudomásul veszi,hogy az áru elkötelezett megrendelésének megadása az internetes boltban,az a vásárló saját akarata, amiről komolyan és szabadon dönt és evvel a vásárló felel azért a kárért ami a nem felvett áruval keletkezett,vagy a nem lehetséges áruátadással a vásárló helyes címére az okbó hogy a lakcím megadása helytelenül volt kitöltve.

12.2.A vásárló a tudomására veszi,hogy az eladó jogosult követelni a vásárlótól a keletkezett kárt.

13.cikk:Alternetív vitarendezés

13.1.A vásárló-fogyasztó jogos az eladóhoz fordulni,kérvényezni a javítást,ha nincs megelégedve azzal,hogy hogyan intézte az eladó a vevő panasztételét,vagy ha úgy gondolja az eladó megsértette a vásárló jogait.Ha az eladó úgy felelt erre a kérvényre hogy nem ismerte el,vagy nem felelt rá 30napon belül a kérvény elküldésétől,a vásárló jogosult benyújtani javaslatot az alternatív vitarendezés elindítására(tovább csak"törvény AVE-ról").

13.2.Javaslatot az AVE megkezdésére tud a fogyasztó benyúltani a tervezett módon a §12 törvény az AVE-ról,a bírósághoz fordulni ezzel nem érintett.A javaslatot a témához nyújtják be az AVE a §3 tör-vény az AVE-ról ezek által:

13.3.Az AVE alakulattal csak a fogyasztó,és eladó közötti nézeteltérések intézhetők,a fogyasztási szerződésből kiindulva vagy a fogyasztási szerződéssel kapcsolatban,a viták kivételével a §1,4-es bekezdés törvény szerint az AVE-ról és viták,amiknek a kiszámolt értéke nem haladja meg a 20Eurót.

14.cikk:A személyes adatok védelme

Külön cikk a mi oldalunkon

15.cikk:Végleges rendelkezések

15.1.A kezeletlen kérdések az ÁÜF-ben,az általános kötelező érvényű érvényes és hatékony jogi előírásokkal irányítandók,hatékonyak Szlovákiában.

15.2.Ezek az ÁÜF 01.09.2019-ban lépnek érvénybe.

Veľký Lipník-ben 01.09.2019

Ing.Ján Džunko,vállalatvezető

ModneVeci s.r.o.

Minta formanyomtatvány a szerződés visszavonására

(töltse ki és küldje el ezt a nyomtatványt abban az esetben ,ha a szerződést vissza szeretné vonni)

Kinek:ModneVeci s.r.o.,065 33 Veľký Lipník 226,ID:47 826 452

email:info@divatosruhazat.hu

tel.:+36 70 659 2717

Ezzel bejelentem/bejelentjük*,hogy visszalépek/visszalépünk* a szerződéstől erre az árura/a szerződéstől erre a szolgáltatásra*:.........................................................................

A megrendelés dátuma/az átvétel* dátuma az árunak............................................

A fogyasztó/fogyasztók *vezetékneve és keresztneve.....................................................................

A fogyasztó/fogyasztók*lakhelycíme.................................................................................................

A fogyasztó/fogyasztók* aláírása(csak akkor ,ha ez a nyomtatvány levélformályában van elküldve)....

............................................................................

Dátum................................................................

*A nem ideillőket húzza át.

. A formanyomtatvány,amelynek példánya egy mellékletet képez az 1 törvény szám,

. Az ehhez meghatározott platform,ami elérhető állandóan(on-line) ezen az oldalon http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A témák listája az alternatív vitarendezés elindítására megtalálható a Szlovákia gazdasági Minisztériuma oldalán.Ha az AVE-án több téma található,jogosult a választásra,melyiknek beadni a javaslatot a fogyasztó.Az AEV alakulat követelhet a fogyasztótól az AEV megkezdésére díjat,az összeg nem lépheti túl az 5Eurót beleértve az adót.

 

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Adatvédelmi nyilatkozat

Sütiket használunk a weboldal látogatásának javítására, teljesítményének elemzésére és a használatára vonatkozó adatok gyűjtésére. Harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk erre a célra, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk partnereinknek az EU-ban, az Egyesült Államokban vagy más országokban. Az "Összes süti elfogadása" gombra kattintva elfogadja ezt a feldolgozást. Az alábbiakban részletes információkat találhat, vagy módosíthatja preferenciáit.

Személyes adatok védelme

Részletek megjelenítése
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Product has been added to the cart
Folytatni a vásárlást Pénztár